Du där, snygging!

 < klicka på bilden för att få upp den större, orkade inte förminska den (det blev en riktigt lat dag idag). :3

Jag är supernöjd med naglarna, Alicia gjorde bara naglar på fritiden och tar alltså inte 850kr för fullt dekorerade naglar vilket folk som försörjer sig på det gör - vad jag betalade avslöjar jag inte, men Alicia är personlig tränare så detta gör hon alltså för att hon tycker att det är KUL!

Först fikade jag, My och Marika på EH och fick reda på att man inte får mysa på deras inner/bakgård på sommaren då andra hyresgäster nyttjade den på icke-vintertid. Taskigt, det som var en så varm, solig vägg...! M2 hämtade också ut ett par gorgeous moccastövlar från have2have innan jag gick till Alicia. Jag trodde att de andra skulle få följa med in och titta på, men de ville visst ha det tyst där inne (eller så vet de att M2 skulle lyckas ramla över något eller spilla över utrustningen ;) ) så tjejerna gav upp och åkte hem.

Två och en halv timme senare har man söta naglar ;* Och nästa gång blir det nog ännu billigare hos A.

Kram x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0