Fullt upp.

Igår sprang jag mot tågen för att åka till Jonna - och missade den med ca 1 minut. Då bussen tog fem hundra år på sig ut till landet så gav jag upp, satte mig i hamnen, läste, myste i solskenet och sedan drack jag en stoooor kaffe. Helt okej det också.. tjuvlyssnade på tre killar med skön retrostil. En av de hade tatuerat sig på insidan av överarmen (aj!).. riktigt snyggt högkonstraterat porträtt.. Sådär lite poppigt.


Mittens var bitter, igen. Nu var det solen som störde hans fågelspaning.. Han får fixa små katt-solglasögon!


Min vackra katt på fågelspaning igen, lite söta leksaker som han tycker om att bolla runt med också! Pälsen är så mjuk och len när den är på utväxt.


Mania.


Såhär fin var man kanske inte när man satt nere i hamnen och surade över tågen. Men framåt kvällen var det dags för middag! Mycket trevligt, igen, även om samtalsämnena spårade ut totalt.


Kram x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0