God kharma

Jag räddade nog Hektors eftermiddag lite när jag gick över med lite gott kaffe som vi avnjöt till gitarrplink och 30tals musik. Jag tycker verkligen synd om alla som var tvugna att sitta inne idag - det här är nog det enda bra med att vara arbetslös - man kan unna sig att gå ut dagar som dessa!

 Jag och US pandy <3 Gjort på en Build a bear shop i Annapolis, MD! :) Han har en liten tröja men den blir så hårig av Mittens päls om han har på sig den när han ligger i sängen med sina pandavänner...

 Det blommar för fullt i skåne < som vanligt kan man klicka upp bilderna för de är så stora.. :P

OCH jag är fruktansvärt stolt! Någonting grönt (bortsett från kaktusar) har överlevt inom mitt ansvarsområde..! Wohooo, jag är sjukt nöjd med mina lockiga, konstiga växter. De har till och med blivit så stora att jag får knyta upp dem med silkesband för att de inte ska locka Mittens till att äta upp dem.



Den goda kharman då? Jo jag lämnade kvar kanske 1/4-1/3 paket kaffe hos Hektor, BARA för att vara snäll. +++++poäng på min kharma-bar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0