Sådär som Kissie har det

Jag vaknade jättetidigt (för att vara mig) - nämligen klockan åtta. Insåg att jag faktiskt inte kunde dra i sängen utan fick släpa mig upp direkt för att hinna äta frukost och göra mig i ordning (=måla dit ögonbrynen) innan jag skulle iväg till frisören igen. Valde helt mörkbrunt ihår stället för mörkbrunt med röda toppar så jag slipper de hallonrosa topparna om fyra tvättar igen. Fick komplimanger för mina Blowfish skor (en kvinna ville till och med köpa dem!!!) men de är icke till salu ;). Sen hände det mest fantastiska, jag hann inte ens dra upp kortet så sa frisören att hon bjöd på det. UNDERBART! (Sånt där händer ju bara kändisbloggare, som Kissie, som får rabatt på sina äckelläppar) Gissa vem som ska dit igen och igen och igen!?

Kissie. Inga kommentarer.


Off to Åhléns så färgen sitter där den ska:



OCH håll tummarna att man kommer iväg på söndag *muttrar ilsket och kikar mot island*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0