Skönhetssömn tack.

Somnade underbart med min katt ovanför mitt huvud, han älskar att trängas på kudden för att framåt morgonkanten ha tagit över den helt. Just nu surar han över att han inte får mer frukost och har försökt protesttugga på min vackra blomma i fönstret!

Skönhetssömnen stördes av NÅGON (vem?) som ringde mig på mobilen tio minuter innan min väckarklocka. Nåja, fick i alla fall några timmars extra sömn.. imorgon blir det en tidigare morgon då jag antagligen ska in till Malmö. Vi får se vad kontoutdraget säger eller om jag får spara till Stockholm och London... får antagligen ta in på något ställe i Stockholm då ingen kunde inhysa mig där i fyra-fem nätter, så det kostar ju också.

 Denna morgon saknar jag alla back in the US lite extra mycket. Det var en sån här fin och solig morgon som det är idag som vi satte oss på tåget till Baltimore och tittade på den fina hamnen och shoppade på bl.a. Forever 21. Bilden tog Justin när jag hittade någon form av mjuk keps/mössa. Den var väldigt mycket för liten för mitt huvud också. Inte för att jag skulle ha köpt den ändå - jag passar sjukt dåligt i såna hattar men den butiken var full med massor av söta saker! Vi var nästan tvugna att prova precis allt! Främst skor! Skor i alla färger och storlekar och en riktigt vettig avdelning för herrskor också! ;)

Det kommer att bli spännande att åka tillbaka till staterna någon gång när man har råd och träffa alla, eller i alla fall många, igen!! Alla killar som gick på akademien kommer ju flytta därifrån då de graduates denna vår :)



 Okej, jag försöker föra en vettig konversation med snygga Marika just nu, över Facebook, så det går sådär. Om vart och när vi ska träffas för fika och småprat. Man kanske inte ska göra så många saker samtidigt.

Kram x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0