Sunny wednesday

Tredje dagen med superbra väder! Helt underbart! Ystad är så mysigt när det inte blåser stormvindar och snöslask blåser runt (vinter)!



En till bild på naglarna, tagen med blixt så man kanske ser det lite bättre än i det där guldimmiga ljuset.
Tippar:
- Det är inga problem att skriva vid datorer med så långa naglar (tycker jag, andra misstycker säkert).
- De kommer inte ramla eller brytas av. - Mittens har redan försökt i morse.
- De kommer växa ut och så kan man fila ner dem allt eftersom och plötsligt är det 100% ens egna naglar!

 

Idag ska jag nog hem om Hektor som har slut på kaffe, då jag inte hittar min kaffekokare och han har en utmärkt sådan så passar det ju sig ypperligt att vi delar på det vi har. Han får bidra med vatten och balkong utöver kokaren då.


 < exempel på sunny day look


Kram x
---
 Drygt A3. Jag blev emotionell och inspirerad och en vacker fransk dam från 20talet fick sig en smärre modifiering. Sånt kan hända, en regnig dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0