Things will never be the same again

Funderar fortfarande på Arvikafestivalen 2010. Det skulle bli mitt fjärde år där och hittills har det alltid varit lika fantastiskt, i ur och skur. JJ spelar ju där i år! Det kan ju bara bli bra! Just nu är det just JJ och Eddie Vedder (filmmusiken till Into the Wild) som spelas på mitt Spotify.

Blekte hår igår och blev sugen på att bleka ögonbrynen - har helt svarta så ljusbruna skulle nog bara en ganska trevlig omställning... Sen kostade blekning och färg och jag som försöker vara lite ekonomiskt gjorde såhär istället: Bye bye. - Målar förstås tillbaka dem i ljusbrunt varje dag :P


Är supernöjd med mina naglar.


Experiment: nästan svart hår -> blont hår på några timmar?! -Avfärgning, L1++ blekning, vittoning, avfärgning nr 2. Mja, mjo.. det fungerade... Men det är fortfarande guldblont. Jag tror att det behövs en färgning med pärlemorsblont eller askblont för att få det vitt.

NEJ - jag misshandlade inte mitt hår på detta sätt, denna gång ;) Mitt hår har gått igenom så mycket med blekningar så det får vila liiiite till.



Det var det vackraste som fanns? Lite ovärdeliga örhängen från en italiensk designer. Sen började JJ spela igen.

 x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0