Första inlägget...

Okej, tredje (trehundrade?) gången gillt: Polli skaffar blogg! Förhoppningsvis överlever den längre än tre- eller till och med sex månader.. vilket jag tror min mest långlivade blogg gjorde. Jag antar att jag bara får spendera mer tid framför datorn eller lägga upp en liten post-it lapp på skärmen så jag kommer ihåg att gå in hit! Namnvalet kanske jag förklarar senare, det är lite sådär djupt för mig.

Imorgon ska jag i alla fall fika med My och Marika, den förstnämnda sprang jag på lite random idag på stan. Jag var jättesnäll och gav henne sista ciggen som jag hittade i min festväska - en liten blå med pandor på! Marika var ute och lekte med sina hästar så henne såg man inte röken av alls. Men hon det säkert trevligt med sina fyrbenta jättar! Vid fyra blir det även ett välbehövligt besök hos nagelteknologen - alla naglar på höger hand gick irriterande nog av så jag har kapat av alla. Jag kommer ihåg att Sonnda hade någon söt manikyr med svarta tippar i vintras.. kanske kör på något liknande om tjejen jag ska till inte kan göra dem som jag vill ha dem. ;)


Med en mordisk blick försöker min katt slå ihjäl en pensel som ligger uppe på ett bord. Dags att stoppa honom innan han petar sig själv i ögat eller nåt sånt.

Kram. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0