Hemåt igen.

Sådär... efter drygt en vecka i Norrbotten så bär det av mot Skåne igen, främst för att jag ska på ett möte på onsdag. *suck*
Har i alla fall fått njuta av fint väder här uppe och lillebrors student - the primary target för denna resa! Att jag sedan har plöjt genom en rolig bok och hunnit börja sy på en spännande jacka är inget minus utan ett jättestort PLUS! Min kreativa ådra vaknade plötsligt, kanske av tystheten.. vem vet!? Men jag har tittat en del på anime och det inspirerade mig lite ;)

Sådär. Efter ett x-antal timmar har jag kortat av den f.d. klänningen (gick ned till halva låret) - lagt till detaljer på baksidan som inte syns här såklart, och sen snitsade jag till de där svarta detaljerna på framsidan. Sydde upp veck på svart tyg och passade in det i resten av jackan. Snyggt?

Sen denna bild är tagen har myyycket hänt ;) Men det får ni se i veckan när jag fotar upp det i Skåne, för tillfället ligger jackan och resten av tyget nere i väskan.

Puss, bloggar så fort jag landar i lägenheten imorgon kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0