Arg.

Usch, ingen dator med någorlunda vettiga beskärningsprogram fungerar. Det fungerar inte alls att ladda upp bilder med denna maskin! Så textinlägg, textinlägg, textinlägg.


Jag hittade i alla fall en bild på kära Facebook från igår då jag fikade på Book Café. Sommarvärme, småfåglar och ljuvt doftande träd! Sen köpte jag ett hudfärgat nagellack så mina stackars naglar får vila lite.. de har blivit så tunna av att gela på tippar :( Tunna och sköra, så nu ska jag låta mina egna växa ut.


- klänning/nattlinne från H&M... söt är den i alla fall.

Resten av kvällen spenderades med min kära Ezio. Nu springer vi runt i Vatikanen tillsammans. SO romantic. Sen fick man ju en "hint" till en beställning av NÅGON *host* som vill ha hans kläder... tänker DU dräpa mig? ;) Kostymen finns inte att köpa så någon förväntar sig att få den uppsydd...

Har i alla fall börjat identifiera materialen:
- siden (skjortan)
- brudsiden eller något grövre, glansigt material (gråa kappan) beroende på vilken bild/video man ser
- läder (axelskydd, stövlar, armskydd, band över bröstet)
- tunnt skinn (handsken)
- siden (insidan av kappan, bandet runt midjan, detaljerna under gråa kappan etc.)
- grövre brunt material = ? (ovansidan av kappan)

Den person som känner sig så ypperligt träffad av denna "beställning" kommer att få betala som en adelsman på 1400talet också hade fått betala. LAGOM billigt material!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0