Boys boys boys.

Hai, har fått lite frågor angående mitt -smink- på denna bild:


Angående ögonskuggorna, foundation, ögonbryn etc.

Ögonen: Märkena använt till ögonmakeupen är Viva la Diva (rosa) - heja budgetsmink! Dock smular den ganska bra när man applicerar den så löst puder under ögonen är ett måste med dessa glitterögonskuggor!!! Har haft denna rosa för alltid och den verkar inte ta slut. Övrigt har jag använt Stargazer (gult) - finns att köpa på t.ex. Shock - den är inte guldigt gul utan verkligen kycklingul - en färg som passar min hud mycket bättre än guldnyanser.

Slutligen använde jag vitt från Beauties Factorys 120-färgers palett. Den ser ut såhär med vita nyanser inringade.

Längst ner till vänster är det dock en lite glittrigare nyans.
Jag älskar denna palette men den saknar en hel del bland de "naturliga" nyanserna som iofs. inte passar mig.

INGEN mascara - sparar mina ögonfransar just nu, jag upptäckte att de började gå av! Lösögonfransar är grejen!


Kram x.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0