Dum lista.

VÄNTAR fortfarande på att mediadatorn ska kunna hitta trådlöst internet så man kan ladda upp bilder. Det ser ut som om man får blåsa allt innehåll och ominstallera skiten igen. Men först måste en massa bilder räddas.


Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?
Tre personer.

Vad tycker du om kärlek? Underbart!

När kramade du någon sist? Inatt.

Saknar du någon speciell person?
Ja, alla vänner som bor lååångt borta.

Har du svårt för att bli kär? Ja, det är en speciell känsla

Är du singel? Nej

När fick du senast en komplimang? Igår.

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Haha, ja! ><

Hånglat med nån riktigt ful: Nej.

Hånglat med fler än 50 pers: Mjae, nej.

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja.

Gjort något riktigt dumt? Såklart ^^

Gjort något du verkligen ångrar? Nej, faktiskt inte!

Åkt ambulans? Never.

Gjort nåt olagligt? Antagligen, ja, haha..

Fått din mamma att gråta? Någon gång kanske, en massa lyckotårar också ;)

Slagit ner någon? Oh yes.

Skämts över dina föräldrar? Kanske när man var liten någon gång, men aldrig så länge jag kan minnas just nu.

Sagt jag älskar dig och menat det? Nej.

Tar du droger? Nej.

Dricker du? Ja :)

Vilka kläder sover du i? På sommaren: ett par trosor/ bloomers, på vintern: samma som sommaren + en tröja om det är kallt.

Vad hatar du verkligen? "Har ni coca cola?" -"Går pepsi bra?"..... >< Nej!

Är du ensam nu? Aldrig ensam, jag har min katt <3

Vill du gifta dig? Ja, med rätt kille vod rätt tillfälle.

Vill du ha barn? Nej, absolut inte, känns det som just nu.

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? My BF.

Såg dig gråta? Samma som ovan.

Fick dig att gråta? Kommer inte ihåg.

Du delade en dricka med? BF.

Du gick på bio med? Som ovan >.<

Skällde på dig? Ingen aning.

Sa någonting till dig och vad var det? "Hrrraaauurrr-auuuurrrh-au-au + * smaskar med tungan *" - Min katt när han vill säga att vattnet i vattenskålen är slut.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Nej!

Kramat någon? Ja, kramar min katt atm.

Pussat någon? Yes.

Köpt någonting? Hm... mat?

Sjungit? Nej, bara i huvudet (a).

Saknat någon? Ja, Jonna och Violen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0