Helgen som gick.

Usch, vi skulle ju "bara ut och bowla en timme" i fredags. Mhm, sen promenerade vi över till Max och åt, en promenad i spöregn så jag upptäckte att mina Converse med tunna sulor hade hål bakom hälen! De var helt genomblöta när man väl var framme på Max. Sedan åkte vi iväg och "såg på hockey" - jag lekte mest med en jättesöt nymfparakit! Så mjuk och söt! Satt och nafsade mig på skjortkragen hela tiden!


- Tyvärr dog kameran under bowlingen, hade glömt att ladda batteriet!

Efter "hockey" blev det krogen och en massa rödvin... efter det är det skönt att komma hem och lägga sig på en mjuk, varm katt. Han sover nämligen på min kudde och föredrar att man ligger PÅ honom än att man flyttar på honom. Sött!
På lördag var det cruising men vädret var riktigt dåligt. Ville ändå ut och titta på en avlång amerikanare eller två. Så dyra, söta bilar. Har fått den bilsmaken från mamma <3 Gillar även moderna sportbilar, men en mintgrön amerikanare med långa fenor är MUMS.

- På lördag mådde kameran bra igen, det gjorde dock inte mitt huvud ;) Pandy var med på alla äventyr!


- Gillian satt i en sporran!


- Helkroppsbild. Försökte även med blixt men det blir ju aldrig bra i spegel :( Då ser detta bättre ut. Mysskor som är hela om än rutiga!


- Pandy satt i famnen och tittade på bilar!


Kram x.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0