Jaha..

Nu är jag ju lite avundsjuk på Marika, har hon någon sorts meterologisk mojjäng inbyggd i sig som FLYDDE från Ystad just när det blev såhär dåligt väder??

- blåser (a.k.a. mini-storm)
- regnar
- kallt
- mulet

Euwh :( Makes me sad. Man orkar inte ens fixa håret för det kommer ändå att blåsa sönder. Ni vet: pandafrisyrer håller INGENTING i denna stad. Funderar på LOCKAR istället. Massor av lockar, men jag har tappat bort mitt hårnät >tantvarning<! Men det är perfekt för att hålla fast lockarna om man ska gå till en fest etc. Riktigt retro, faktiskt. Damerna visste vad de gjorde på den tiden.


Folket i Hollywood har också återupptäckt hårnätet, verkar det som.


Denna var lite söt tyckte jag. Då hamnar rosetten uppe eller på sidan av huvudet! Finns även med vanligt "nät" istället för spets, men av egen erfarenhet så brukar endel små lockar leta sig ut mellan maskorna ifall det vill sig riktigt illa - om man använder nät då
 Oh well. 90kr på *****! My secret!


Hoppas att My vågar sig ut, jag behöver kaffe!

Kram x

Kommentarer
Postat av: Josefin

Älskar hårnät. Så himla fint!

Tack för din söta kommentr i min blogg, blev jätteglad! ^^



xxx

2010-05-14 @ 06:24:18
URL: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0