London bitches, del 1


- Weheeiiii... första klass över bron. Första gången som en panda och en lemur i pandadräkt åker så fint ;)


- Sudden är flygrädd. Men han ville till Amsterdam istället.


- Nöten fick lugna nerverna efter 40minuter i Undergrounden och första gången i en riktig storstad :P Här fick han även se sin första galning.


- My dear Camden.


- Det blev lite suddigt, vi gick ut till The Good Mixer med Linnea och Paul :)


- Han är inte bara glad, utan chockad också. 3 timmar in i resan har han blivit erbjuden majja två gånger. (köpte förstås ingenting) Han har aldrig varit med om något liknande. Sen fick jag lära honom att man säger "please" när man beställer i baren. Nöt.


- Inga bilder från TGM... men såhär såg nageln ut morgonen därpå. Skräp.


- Ingen idé att gråta över naglarna.. Tunnelbana och linser ner till stan.


- Okej, långt hopp i tiden (orkar inte bråka med ALLA bilder): lite bitter över sin laktosintolerans med en svart kaffe EFTER att jag fått köpa ut ett helt kilt-set åt honom då hans VISA-kort sa "nein" på bredaste tyska.


- Jag brydde mig inte så mycket, fick tillbaka pengarna ändå.. :3


- Sudden klagade på deras ÄCKLIGA rooibos, inte som det jag drack i USA :(

Mer kommer snart. Kram x.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0