Polis eller mamma

Idag visste jag inte riktigt vad jag skulle göra, så jag hörde av mig till Lilla My *haha* och vi bestämde oss för att fika.


- Jag bestämde mig också för att bära korsett.


- Och jag vaknade med halvlockigt, stenhårt hår... isch, det har som tur var aldrig hänt förut.


- Söt liten pippi som åt på lämnad kaka :3 Så tjock och söt.


- Fika och prata :S Mycket solig dag i Ystad.


- My ville inte vara med :( Men vi kom fram till att det visst är inne att antingen bli mamma, eller polis, som tjej idag! Helt konstigt, vad hände med mångfalden? Här bryter vi mönstret och är arbetslösa och har inga planer på att bli med barn. Fantastiskt vad lätt det var att vara rebell 2010.


- Närbild på min älskling! Han är också en rebell på sitt egna sätt. Idag missade han sin rosa toalettlåda.


- Nu riktigt trött och vill soooova!

Kommentarer
Postat av: marika

Du har fottat förbi Kissie när det gäller POSER. Riktig horiga ;)

2010-05-11 @ 12:14:27
URL: http://fuckyou.nu
Postat av: Polli

Svar: Men Marika då! Det där är ju standard-bilddagboken poser, nästan lite 2008. Men allvarligt - du vill bara ha min korsett.

2010-05-11 @ 12:55:15
URL: http://-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0