Vilken dålig morgon.

Med helt fredliga avsikter tog jag mig an ett päron. Den såg helt frisk och god ut och jag kunde knappt vänta på att få känna den söta smaken i munnen. Som jag längtade. Bet i päronet. Lagom mjukt....
wait....
....
wtf....
...såhär ska det inte...
BLÄÄÄÄÄ!! Päronet har börjat ruttna från insidan! :( Mögelsmak i hela munnen!!! :( Borsta tänderna fyra gånger osv. osv. De var inte ens gamla. Fy faen.

- Elakt päron, eller snällt päron? Svårt att se skillnaden. Äpplen ruttnar i alla fall från rätt håll - utifrån inåt. Nu vågar jag ju inte smaka på resten av mina päron heller :(


Det enda tipset jag fick: skölj bort smaken med Kptn. Morgan. Mjae, tandkräm är kanske mer passande klockan elva på förmiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0